Пт, 19 Квітня 24, 10:40 Вітаю Вас Гість

Меню
Міні-чат
Міжклановий чат
Наше опитування
Самий сильний на 5000 20 пт без арту?
Всього відповідей: 135
Статистика

Зараз на сайті: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сьогоднi були:




Про гру
Козаки: Європейські війни — це історична стратегія реального часу, заснована на подіях XVII—XVIII століть у Європі.

В грі 16 країн: Алжир, Австрія, Англія, Франція, Нідерланди, П'ємонт, Польща, Португалія, Прусія, Росія, Саксонія, Іспанія, Швеція, Туреччина, Україна, Венеція. Ви можете також зустріти інші нації в одиночній грі; наприклад, в англійській кампанії ви повинні знищити піратські республіки. Кожна країна має свої риси, свої особливості економічного й технологічного розвитку, військові переваги й недоліки, унікальні типи ігрових одиниць і технологій, тому ви маєте широкий вибір тактичних і стратегічних рішень у війні проти будь-якого ворога. Наприклад, Англія є володаркою морів, Австрія має потужну легку й важку кавалерію, козаки — це гордість української армії, і т. д.

Козаки — це стратегічна гра, що дозволяє довідатися про багатьох історичних подіях. Грандіозні битви за участю до 8000 бойових одиниць можуть проводитися на одиночній або мережній карті. Гравець може використати облогу міст, партизанську війну, захоплення командних висот і влаштовувати засідки, висаджувати сухопутні сили на ворожому березі й проводити морські битви.

Гра розрахована на зниження контролю над кожною бойовою одиницею й локальними ресурсами, основні цілі — формування здорової економіки, розвиток науки, захоплення нових земель, захист кордонів, і, звичайно, війна проти ворога.

Економіка заснована на шести ресурсах: їжа, дерево, камінь, золото, залізо й вугілля. Дерево добувається в лісі; їжа росте на полях і добувається з моря. Камінь добувається з каменоломень, а золото, залізо й вугілля — у шахтах. Золото, залізо й вугілля в шахтах перебувають у необмеженій кількості, і кількість ресурсу, що добувається, пропорційно числу робітників на шахті. Це дозволяє знизити час на керування ресурсами й підвищує стратегічну роль родовищ. Ви можете продавати, купувати й обмінювати ресурси на ринку, але ціни можуть змінюватися залежно від кількості ресурсу на ринку. Всі персонажі в Козаках споживають ресурси, деяким військовими силам треба платити золотом, артилерія й стрілки використають залізо й вугілля. Тому недостатньо просто витрачати ресурси на покупку солдатів, артилерійських систем або кораблів. Необхідно також мати певний економічний потенціал для змісту й підтримки боєздатності своєї армії. Недолік ресурсів приведе до голоду й бунтів. Багато споруджень і бойових одиниць стають більш дорогими в міру зростання їхньої кількості — це дозволяє уникнути ситуації, коли вся карти захаращена вежами…

Дерево винаходів у грі, що складається з 300 винаходів, розділяється на два часових періоди — XVII століття й XVIII століття. Винаходу дозволяють переходити від кількісних характеристик до якісного й створювати нові унікальні можливості, ігрові одиниці й спорудження. Розвиток науки дозволяє підвищити ефективність добування ресурсів, поліпшити характеристики ігрових одиниць, збільшити потужність стрілянини й дальність вогню, поліпшити область поразки для сторожових веж і міцність будов. Також винаходи дозволяють будувати бойові кораблі, багатостволові гармати й т. д. Одним з незвичайних винаходів є астронавтика. Після її відкриття ви можете запустити повітряну кулю й побачити всю карту.

Однієї з особливостей гри є те, що кам'яна стіна може бути зруйнована тільки артилерією або гренадерами. Тому, коли передові лінії укріплені, наступ невеликими силами не приведе до бажаного результату: потрібні більші сили й артилерія. Ще одна особливість гри — можливість захоплювати незахищених селян, артилерію й деякі будови. Це дає широкі можливості для ведення партизанської війни, враховуючи, що, захопивши селян ворога, ви можете побудувати спорудження (а потім і ігрові одиниці) ворожого типу.

У грі представлені наступні сили: піхота, кавалерія, артилерія й військово-морський флот. Окремі країни використають як свої унікальні військові сили, так і бойові одиниці, аналогічні одиницям інших країн. Таким чином, кожний гравець у рамках однієї країни має всі можливості для ведення сухопутної або морської війни. У той же час бойові сили кожної країни унікальні в плані деяких особливостей, здатностей і оснащення. Бойові одиниці можуть існувати в рамках наступних військових формуваннях: колона, шеренга або карі. Формування включає офіцера й барабанщика, і можливості солдатів у групі зростають.

Ландшафт гри є повністю тривимірним, і це важливий елемент стратегічного планування. Наприклад, захоплення командної висоти надає більші переваги й часто є по суті виграшем битви; ви можете влаштовувати засідки в ущелинах. Моделювання реальних фізичних законів також вносить багато цікавого. Наприклад, люди піднімаються в гору повільніше, з висоти вони бачать і стріляють далі. На гористій місцевості стрілянина з гармати більше ефективна через віддачу, чого немає на рівнині. Артилерійська й вогнепальна зброя мають такі характеристики, як розкид дробу, імовірність поразки ворога з одного пострілу й т.д. Туман згущається після проходу людини.

Гра використає спрайтову графіку, що дозволяє одержувати чудові картинки з безліччю деталей. Загальновизнані недоліки такої графіки (тремтіння при анімації й нереальний ландшафт) вдалося перебороти за допомогою нового алгоритму графічного стиску. Цей алгоритм дозволяє використати безліч заздалегідь розрахованих анімованих рухів для кожного персонажа в 64 напрямках (256 для кораблів), тому рухи й повороти виходять м'якими. Елементи тла також анімовані: на спорудженнях колихається прапор, пшениця гойдається під вітром, крила вітряного млина обертаються, по морській поверхні йдуть хвилі, потоки обмивають берега.

У цій грі використаються наступні спеціальні ефекти: дим, вибухи, туман, горіння споруд, порошини, хвилі й блискавки, кола по воді від кораблів, що рухаються, бризи й брижі у воді від гармат і осколків і т. д.

Одиночна гра містить у собі Одиночні місії, Кампанії й Режим Випадкової Карти. Сценарії місій і кампаній відновлюють реальні історичні ситуації, але гравець має вибір засобів досягнення поставленої мети. Мета може мінятися від звичайного розвитку (побудова свого міста, захист і зміцнення, добування природних ресурсів, розширення території, формування армії й ліній фронту й т.д.) до виконання місії з обмеженими силами.

У режимі декількох гравців підтримується до 8 гравців через модем, локальну мережу або Інтернет, доступні режими Випадкової Карти й Історичних Битв. Історичні битви є точними повтореннями реальних подій. Вони відтворені до дрібних деталей, таких як ландшафт і карта; розташування загонів ворогів, їхній склад, структура й навіть кількість точно відповідають історичним даним. У цьому режимі гравець повинен слідувати тій стратегії, що він вибрав, провести битву й підтвердити або спростувати її історичний результат.

У режимі Випадкової Карти гравець може вибрати параметри карти, ресурси й т.д. Також можна використати генератор випадкової карти.

В грі представлено більше 85 широкомасштабних воєн і боїв XVI—XVIII століть для одного й декількох гравців. Найбільше заслуговують на увагу: Тридцятирічна війна (1618—1648), Англійська Революція, Англійські й Голландські Війни, війна за престол Іспанії, Північна Війна, війна за престол Австрії, Семирічна війна, війна за незалежність України (1648—1657), морські війни проти піратів і т. д.

Гра містить багато історичної інформації, повна ліцензійна версія включає всеосяжну енциклопедію, присвячену війнам, боям, націям, технологіям, арміям і типам бойових одиниць, які використалися в Європі в XVIІ-XVIII столітті.

[ред.] Історія створення
Задумка створити гру Козаки з'явилась в 1997 році, коли вийшла Age of Empires, розробляти гру почали в 1998 році. 17-18 століття були вибрані тому, що найшвидше для продовження Age of Empires було б вибране середньовіччя і Козаки вийшли б її логічним продовженням, а не конкурентом. Спочатку в Козаках мало бути протистояння України і Росії, а всього націй мало бути 4: українці, росіяни, європейці і турки. Продаватись гра мала на вітчизняному ринку. Після виставки MILIA в Канах, де демо-версія Козаків отримала хороші відгуки від авторитетних людей, пов'язаних з створенням і видавництвом комп'ютерних ігр, було прийнято рішення збільшити кількість націй до 16 і видавати гру по всьому світі. Для того, щоб можна було відтворювати на карті тисячі юнітів, був вибраний 2D варіант графіки.

Кількість людей, які розробляли гру збільшилась з 4 в 1998 році до 12 в 2000, коли проект вийшов на фінішну пряму. На різних етапах до роботи підключались автори карт і тестери. В березні 2001 року Козаки: Європейські війни з'явились на прилавках магазинів.

Copyright MyCorp © 2024